Ανακάλυψε

myErgani

Για την ψηφιακή κάρτα εργασίας προσφέρουμε τις λύσεις: 1. ICS ZKBio Time ERGANI 2. Soft1 myErgani Live και 3. Epsilon Smart Ergani Accounting Advanced

Οι εφαρμογές ZKBio Time ERGANI , Soft1 myErgani Live και Epsilon Smart Ergani Accounting Advanced διευκολύνουν τις εταιρείες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νόμου περί ελέγχου του χρόνου εργασίας που θεσπίστηκε στην Ελλάδα το 2022 και άρχισε η εφαρμογή του από 1.1.2024 για διάφορους ΚΑΔ όπως του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας και θα επεκταθεί σύντομα σε περισσότερους.(Φθινόπωρο 2024-Τουρισμός | Επισιτισμός και Τέλος 2024 - σε όλες τις Λοιπές Επιχειρήσεις)

Λύση Νο1 - ZKBio Time ERGANI

Λύση Local Cloud με Εφάπαξ τιμολογική εώς και 1000 εργαζόμενους (190€ για εώς 2 εγκαταστάσεις, έδρα & υποκατάστημα / 3-10 εγκαταστάσεις 350€ κλπ) χωρίς ετήσιο κόστος, για σταθερά σημεία εργασίας με τοπική εγκατάσταση σε Η/Υ (σύνδεση στα υποκαταστήματα με static external ip ή vpn)

Η λύση ZKBio Time8 ERGANI μπορεί να διαβάζει και να διαχειρίζεται τους κωδικούς QR ERGANI χάρη στις συσκευές αναγνώρισης ZKTeco, οι οποίες είναι σε θέση να επαληθεύσουν κωδικό QR ή δακτυλικό αποτύπωμα, παλάμη, πρόσωπο.

Τόσο η εφαρμογή ZKBio Time 8 ERGANI όσο και οι συμβατές συσκευές της, υποστηρίζουν την επιλογή γλώσσας διαχείρισης, με δύο από τις επιλογές να είναι αγγλικά και ελληνικά.

Ολοκληρωμένες Λύσεις

Ο διακομιστής ΕΡΓΑΝΗ απαιτεί μια συγκεκριμένη δομή για τα δεδομένα εγγραφής check-in / check-out των εργαζομένων, η οποία είναι συμβατή με την λύση μας. Ο πιο συνηθισμένος τύπος διαπιστευτηρίων υπαλλήλου είναι ένας κωδικός QR που δημιουργείται από τη εφαρμογή της ελληνικής κυβέρνησης, το Ergani CardScanner. Η λύση μας μπορεί να διαβάσει και να αποκωδικοποιήσει το QR που δημιουργείται από αυτήν την εφαρμογή.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις ενδέχεται να απαιτήσουν την αποθήκευση και τη διάθεση των δεδομένων για εσωτερική τους χρήση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ZKBioTime ERGANI αποτελεί ιδανική επιλογή για τις ελληνικές εταιρείες.

Το ZKBio Time ERGANI πρέπει να εγκατασταθεί στον διακομιστή - server. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού θα είναι υπεύθυνο για τη διαμόρφωση του συστήματος ωρομέτρησης σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε εταιρείας. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού δημιουργεί το προφίλ για κάθε υπάλληλο ή εισάγει απευθείας μια υπάρχουσα βάση δεδομένων. Είναι σημαντικό το πεδίο ΑΦΜ υπαλλήλου να καθορίζεται στο προφίλ κάθε χρήστη. Στους εργαζόμενους ανατίθεται αν θα πρέπει να εμφανίζονται στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ. Ανάλογα με την επιλογή, τα αρχεία που δημιουργούνται από τους υπαλλήλους θα αποστέλλονται ή όχι στη βάση δεδομένων του ΕΡΓΑΝΗ και όλα τα αρχεία των εργαζομένων μπορούν στη συνέχεια να εξαχθούν.

Δυνατότητα εξαγώγης αρχείων για αποστολή στον λογιστή

Εξοπλισμός (Hardware) Ενδεικτικά παραθέτουμε 3 ¨ρολόγια¨ διαφόρων δυνατοτήτων αναγνώρισης με τιμές

  • ZKTeco ΙΝ05-Α QR, Συσκευή Ωρομέτρησης συμβατή με QR codes ΕΡΓΑΝΗ ή κωδικό εργαζόμενου (430€).
  • ZKTeco SPEEDFACE-V5 L QR, Συσκευή Ωρομέτρησης συμβατή με QR codes ΕΡΓΑΝΗ, κωδικό εργαζόμενου, δακτυλικό αποτύπωμα και face id (600€).
  • ZKTeco ZPAD UA-150, Συσκευή Ωρομέτρησης συμβατή με RF Card (420€) και 5 κάρτες δωρεάν αξίας 7,50€.

Απεριόριστες δυνατότητες σε εξοπλισμό για εταιρίες που το χρειάζονται από την ZKTeco όπως συστήματα παγίδευσης πόρτας σε διασύνδεση με τις συσκευές Ωρομέτρησης για να αποφύγετε τους ¨ξεχασιάρηδες¨

Διατίθεται και σε εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα χωρίς ανάγκη αγοράς εξοπλισμού (Hardware) με διασύνδεση στην εγκαταστασή σας που θα πρέπει η υποδομή Internet να είναι (static external ip ή vpn).

Για εταιρείες που θέλουν να εμβαθύνουν περισσότερο στην διαχείριση του χρόνου και του ωραρίου απασχόλησης, η ZKTeco έχει αναπτύξει πιο προηγμένα συστήματα ελέγχου χρόνου γύρω από τη βασική λύση.

Με την εφαρμογή Mobile Biotime8 είναι δυνατή και η απομακρυσμένη προσέλευση/αποχώρηση εξωτερικών υπαλλήλων όπως οδηγοί, security, πωλητές, κλπ. χωρίς ετήσιο κόστος με την εξής τιμολογική:

  • Έως 20 χρήστες (390€)
  • Έως 60 χρήστες (690€)
  • Έως 150 χρήστες (990€)

Η καταγραφή και εισαγωγή των δεδομένων προσέλευσης & αποχώρησης γίνεται αποκλειστικά ή συνδυαστικά με καθέναν από τους ανωτέρω τρόπους.

Λύση Νο2 - Soft1 myErgani Live

Worktime Audit

Web Cloud λύση, τιμολογικής με ετήσιο κόστος (ανά 10αδα εργαζομένων = 100€ + 50€ για Web Check in - Check out) τόσο για σταθερά σημεία εργασίας αλλά και εξωτερικούς υπαλλήλους όπως οδηγούς, security, πωλητές, κλπ.

Η εφαρμογή Soft1 myWorkplace διαθέτει ηλεκτρονικό (virtual) σύστημα καταγραφής δεδομένων προσέλευσης & αποχώρησης.

Ο εργαζόμενος από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του ή το smartphone του μέσα από την web εφαρμογή Soft1 Ergani Check in - Check out δηλώνει την προσέλευση & την αποχώρησή του και η εφαρμογή Worktime Audit διαβιβάζει αυτόματα τα δεδομένα στο ΕΡΓΑΝΗ σε πραγματικό χρόνο.

Το Soft1 Ergani QR Scanner είναι ένα πρωτοποριακό mobile application καταγραφής δεδομένων προσέλευσης & αποχώρησης με δυνατότητα λειτουργίας σε tablet ή smartphone.

Παρέχει τη δυνατότητα σάρωσης της κάρτας εργασίας κάθε εργαζόμενου, με σκοπό την καταγραφή των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησής του. Διασυνδέεται με την υπηρεσία Worktime Audit, διαβιβάζοντας αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο όλα τα δεδομένα στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

Οι προηγμένες υπηρεσίες διαδικτύου (web services) των Soft1 BI-Timer εφαρμογών διασυνδέονται και επικοινωνούν απρόσκοπτα με οποιοδήποτε σύστημα ωρομέτρησης (Hardware), λαμβάνοντας αυτόματα όλα τα δεδομένα προσέλευσης & αποχώρησης των εργαζομένων, τα οποία στη συνέχεια διαβιβάζονται στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ μέσω της υπηρεσίας Worktime Audit.

Η καταγραφή και εισαγωγή των δεδομένων προσέλευσης & αποχώρησης γίνεται αποκλειστικά ή συνδυαστικά με καθέναν από τους ανωτέρω τρόπους.

Διαθέτει το ΕΡΓΑΝΗ Monitor μέσω του οποίου οπτικοποιούνται σε μία (1) οθόνη, όλα τα δεδομένα προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο για την επιχείρηση.

Παρέχει πλήρη ενημέρωση του εργοδότη ελέγχοντας, ανά πάσα στιγμή, τις κινήσεις προσέλευσης/αποχώρησης/μη υποβληθείσες και την τήρηση ωραρίου με ταυτόχρονη δυνατότητα διαβίβασης από εργοδότη για εργαζόμενο, μαζικά η/και μεμονωμένα σε περίπτωση αδυναμίας real-time διαβίβασης με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η υπηρεσία Soft1 myErgani LIVE ενσωματώνει κύκλωμα ειδοποιήσεων όχι μόνο για τους εργαζόμενους αλλά και τους εργοδότες ή υπευθύνους ελέγχου της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Ειδικότερα, ο υπεύθυνος ελέγχου λαμβάνει αυτόματα ειδοποιήσεις, 5 λεπτά μετά την έναρξη και 5 λεπτά μετά τη λήξη του προκαθορισμένου ωραρίου, αναφορικά με παραλείψεις «χτυπημάτων» προσέλευσης ή αποχώρησης αντίστοιχα.

Επιπλέον, σε συνδυασμό με την εφαρμογή Soft1 myWorkplace, τα εργαλεία ελέγχου του myErgani Live παρέχουν στους εργαζόμενους τη δυνατότητα για 24/7 πρόσβαση και μέσω οποιασδήποτε συσκευής στα δεδομένα προσέλευσης & αποχώρησής τους.

Δυνατότητα εξαγώγης αρχείων για αποστολή στον λογιστή ή απευθείας πρόσβαση λογιστή αφού η εφαρμογή είναι Web Cloud. Στην περίπτωση που συνεργάζεστε με εξωτερικό λογιστή που χρησιμοποίει την εφαρμογή μισθοδοσίας της SoftOne, η εφαρμογή Soft1 myErgani LIVE παρέχει τη δυνατότητα εξαγωγής και προώθησης στο λογιστή σας ειδικού αρχείου (γέφυρα - ErganiData) για τον υπολογισμό της μισθοδοσίας βάσει των «χτυπημάτων»

Συνεπώς η υπηρεσία myErgani Live συμβαδίζει με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι για την ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας και τη λειτουργία της κάρτας εργασίας στο πλαίσιο του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ το οποίο προβλέπει:

  • την ψηφιοποίηση του Προγραμματισμού Οργάνωσης Χρόνου Εργασίας (Ωράριο εργασίας - υπερωρίες - υπερεργασία - βάρδιες - τηλεργασία - ρεπό κτλ.).
  • την τακτική καταγραφή όλων των τύπων Άδειας/ Ωροάδειας κτλ. για την καλύτερη παρακολούθηση των Αδειών.
  • την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για τη δήλωση έναρξης / λήξης εργασίας - διαλείμματα κτλ. με στόχο την καταγραφή του Πραγματικού Χρόνου Εργασίας,
  • την πρόσβαση των Εργαζόμενων στο Ημερολόγιο Προγραμματισμένης Εργασίας και στα δεδομένα Κάρτας Εργασίας προβάλλοντας όλα τα στοιχεία, όπως προκύπτουν από τις διαδικασίες/ ενέργειες που ακολουθούν τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι εργαζόμενοι.

Λύση Νο3 - EPSILON SMART ERGANI ADVANCED

Web Cloud λύση, τιμολογικής με ετήσιο κόστος τόσο για σταθερά σημεία εργασίας αλλά και εξωτερικούς υπαλλήλους όπως οδηγούς, security, πωλητές, κλπ.

  • Δυνατότητα απευθείας υποβολών Ψηφιακών Ωραρίων (έκτακτων ή προγραμματισμένων) στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ από τον χρήστη
  • Δυνατότητα διαμόρφωσης και υποβολής έκτακτων ή προγραμματισμένων υπερωριών με online ενημέρωση της εφαρμογής μισθοδοσίας
  • Σημάνσεις εισόδου – εξόδου εργαζομένων
  • Δυνατότητες διαχείρισης βασικών στοιχείων εργαζομένων
  • Διαχείριση χρηστών
  • Real Time ενημέρωση ΕΡΓΑΝΗ
  • Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών ωραρίων εργασίας (ημερήσια, εβδομαδιαία, σταθερά) με online ενημέρωση της εσωτερικής εφαρμογής μισθοδοσίας ή του εξωτερικού λογιστή
  • Δυνατότητα διαμόρφωσης προγράμματος Αδειών & Απουσιών με online ενημέρωση της εσωτερικής εφαρμογής μισθοδοσίας ή του εξωτερικού λογιστή
  • Πρόσβαση εργοδότη σε live report σημάνσεων κάρτας εργαζομένων
  • Live report ορφανών σημάνσεων κάρτας εργαζομένων
  • On line αμφίδρομη επικοινωνία με εφαρμογές μισθοδοσίας εσωτερικών και εξωτερικών λογιστηρίων

Το EPSILON SMART ERGANI ADVANCED παρέχει όλα τα παραπάνω και επιπλέον:

  • Σύστημα Προειδοποιητικών Μηνυμάτων – Alert System
  • Συγκριτικό Report Αποκλίσεων από Ψηφιακό Ωράριο με σύστημα αυτόματης συμπλήρωσης διαφορών
  • On line συγχρονισμός με εφαρμογή μισθοδοσίας λογιστή για διόρθωση λαθών/παραλείψεων
  • Σύστημα διαμόρφωσης ανοχών εισόδου / εξόδου
  • Αυτόματος Υπολογισμός Μισθοδοσίας
  • 5ετής τήρηση σημάνσεων κάρτας

Τιμοκατάλογος / έτος Epsilon Smart Ergani Accounting Advanced

  • 1-2 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ : 100€
  • 3-5 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ : 120€
  • 6-20 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ: 165€
  • 21-50 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ : 220€
  • 51-100 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ : 330€
  • 101-200 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ : 550€

Plus - Αξία υποστήριξης / έτος

  • 40€

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%

Ας μιλήσουμε για επιχειρηματικές λύσεις

Είμαστε στην διάθεσή σας.
Είμαστε εδώ

Επαγγελματικά προσόντα

24+ χρόνια εμπειρίας στον χώρο των υπολογιστών, 15+ στην μηχανογράφηση και του web development.

Σας βοηθάμε να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρησή σας.

Παρέχουμε και Υποστηρίζουμε Λογισμικά Μηχανογράφησης και Ιστοσελίδες που προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του χρήστη με απόλυτα πετυχημένο αποτέλεσμα, γεγονός που επιτρέπει την ανάληψη έργων πολλαπλών επιπέδων χωρίς περιορισμούς.

Archeticture
73%
Development
89%
Interface
78%
Design
53%
Εξερεύνησε

....δείτε τι λένε οι πελάτες μας.... για εμάς ...δείτε ΕΔΩ όλους μας τους πελάτες

image
image
Μετάβαση στο περιεχόμενο