Σας υποστηρίζουμε

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Οι παρακάτω ερωτήσεις έχουν επιλεγεί από εκείνες που συνήθως ρωτούνται από τους υποψηφίους μας πελάτες αλλά και τους τρέχοντες.

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα βρείτε περισσότερα από 5.000 προϊόντα. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες, υποκατηγορίες, οικογένειες και υποοικογένειες. Επίσης από την εύρεση δίνοντας το κριτήριο αναζήτησης θα σας εμφανίσει τα σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες.

ΕΣΤΕΣ είναι το ακρωνύμιο που προέρχεται από τις λέξεις Ετήσια Σύμβαση ΤΕχνικής Στήριξης. Τεχνική Υποστήριξη σημαίνει τις εργασίες συντήρησης ή εργασίες διαδικτύωσης ή εργασίες Ρύθμισης-Παραμετροποίησης ή Επέκτασης του Συστήματος Λογισμικού του Πελάτη ή εργασίες Ρύθμισης-Παραμετροποίησης της Διαδικτυακής Φιλοξενίας με την χρήση της Τεχνολογίας Πήγασος© ή εφαρμογών αυτής οποιασδήποτε σειράς. Αναλυτικά >Menu>Λογισμικά>Ε.Σ.ΤΕ.Σ.

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος δίπλα σε κάθε προϊόν υπάρχει το εικονίδιο του καλαθιού basket . Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε.

Ένας συνεργάτης μας ή εμείς, πάντα ανά περίπτωση μπορεί να σας επισκεφτεί μέσα σε 24 ώρες από την τηλεφωνική σας κλήση.

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Ζ-ΝΕΤ COMPUTERS πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την Ζ-ΝΕΤ COMPUTERS. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (πχ να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η Z-NET Computers δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της Z-NET COMPUTERS.Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)Συγκεκριμένα:- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν στο Service του Z-NET , όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στο κατάστημα Z-NET.

Στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών συλλέγετε όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να βάλετε ή να βγάλετε προϊόντα. Η διαφορά του με το κανονικό καλάθι είναι ότι στο ηλεκτρονικό μπορείτε να τοποθετήσετε προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε στο μέλλον και να παραμείνουν εκεί όσο εσείς θέλετε. Για να χρησιμοποιήσετε το καλάθι του www.z-net.gr δε χρειάζεστε να είσαστε μέλος.

✔️γιατί είναι δωρεάν✔️γιατί μπορούμε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα✔️γιατί έτσι θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που έχετε κάνει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα✔️γιατί θα μπορείτε να βλέπετε το καλάθι σας από οποιοδήποτε υπολογιστή έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μόνο κάνοντας login στο χώρο μελών✔️για να μπορέσετε να λαμβάνετε τα newsletter μας✔️για να μπορέσετε να κάνετε την παραγγελία σας✔️για επιπλέον ασφάλεια (στις παραγγελίες και στα προσωπικά σας δεδομένα)

Κρατάμε ικανό στοκ ανταλλακτικών για κινητά τηλεφωνά, Η/Υ, κ.α- συνήθως λόγο του όγκου των συσκευών δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμα ανταλλακτικά για όλα αλλά σε δυο μέρες εργάσιμες είναι εδώ από τις εταιρίες που συνεργαζόμαστε το ανταλλακτικό σας.

Σε περίπτωση που δε θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών του www.z-net.gr, αποφύγετε να κάνετε νέα εγγραφή και πατήστε στο τέλος της σελίδας ''Χαμένος κωδικός'' για να σας βοηθήσουμε να ανακτήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία άμεσα.

Συνήθως σε 24 ώρες είναι το maximum. Εφόσον το λογισμικό που χρησιμοποιείτε έχει ενεργή ΕΣΤΕΣ θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά ώστε την επομένη εργάσιμη ή και την ίδια ημέρα από την κλήση σας να είστε έτοιμοι να δουλέψετε. Κρατάμε σε στοκ διάφορα ανταλλακτικά και ολόκληρους Η/Υ για τυχών βλάβες που δεν είναι επισκευάσιμες. Φυσικά σε ολική π.χ. καταστροφή του SERVER σας θα γίνει ενημέρωση των δεδομένων σας από το τελευταίο backup που έχετε.

Ο τύπος εγγύησης on site σημαίνει A. Ότι δεν επιβαρύνεστε με μεταφορικά στο επισκευαστικό κέντρο που καλύπτει την εγγύηση ούτε για την αποστολή ούτε και για την παραλαβή του προϊόντος σας. Β. Ανάλογα τον κατασκευαστή και το προϊόν το ενδεχόμενο να γίνει επί τόπου στον χώρο σας επισκευή ή αντικατάσταση. Ο τύπος εγγύησης bring in σημαίνει ότι το προϊόν θα πρέπει να πάει στο επισκευαστικό κέντρο με δικά σας έξοδα αποστολής αλλά όχι επιστροφής του. Τέλος DΟΑ (Dead On Arrival) σε όσα προϊόντα το αναφέρουν είναι η επιτόπου ή στο κατάστημα μας ανάλογα με το προϊόν και τον κατασκευαστή του, αντικατάσταση σε max 7 ημέρες από την αγορά και εφόσον έχει ελάττωμα.

Παρότι έχει από την ευρωπαϊκή ένωση καθοριστεί ότι τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα θα έχουν ελάχιστο χρόνο εγγύησης τα δυο έτη υπάρχουν εξαιρέσεις. Πχ. Σε όσους κατασκευαστές δίνουν νέα εγγύηση ενός χρόνου από την επισκευή του ελαττωματικού, σε μπαταρίες και ανταλλακτικά που έχουν από 3 – 6 μήνες, κτλ. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site της ευρωπαϊκής ένωσης.
Δεν βρήκατε την απάντησή σας; Κάντε μια ερώτηση

    image
    image
    image
    image
    image
    image
    image