Περιγραφή
Σε ποιους απευθύνεται:
To Pegasus Γεωπόνος ERP Start Up απευθύνεται σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που ασχολούνται με την εμπορία Αγροτικών ειδών και τη Διάθεση Φυτοπροστατευτικών προϊόντων.
Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:
- Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας-Multi-user Άδεια Χρήσης
- Τήρηση Ιστορικού Φαρμάκων ανά Παραγωγό, Κτήμα & Καλλιέργεια
- Έτοιμη βάση Φυτοπροστατευτικών προϊόντων & καλλιεργειών σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάνπτυξης
- Αντιστοίχιση ειδών αποθήκης με τη Λίστα εγκρίσεων του Υπουργείου(λήξη έγκρισης , καλλιέργειες που αφορά , αιτίες χορήγησης )
- On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
- Φιλικό περιβάλλον & άμεση έναρξη λειτουργίας ακόμα και από αρχάριους χρήστες
- Ελάχιστος Χρόνος Εγκατάστασης και Παραμετροποίησης-Πλήρης λειτουργία από την πρώτη μέρα
- Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών, Συνταγές – Αναλώσεις Ά υλών – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών – Στατιστικά / Αναφορές κτλ)
- Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
- Διασύνδεση Υποκαταστημάτων – Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
- Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Bar Code Readers , Ζυγιστικά) – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη
- Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
- Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.