Pegasus Dry Clean ERP Start Up

744,00 

Το Pegasus Dry Clean ERP αποτελεί τη 1η Ελληνική Εξειδικευμένη εφαρμογή που απευθύνεται στα Στεγνοκαθαριστήρια –  Ταπητοκαθαριστήρια.  Αναπτύχθηκε έπειτα από λεπτομερή αποτύπωση των καθημερινών εργασιών που πραγματοποιεί μία τέτοια επιχείρηση και κατέχει πλέον τα πρωτεία στη προτίμηση των επαγγελματικών του κλάδου.  Έχει εξαιρετικό reference ενεργών εγκαταστάσεων  που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα από συνοικιακά καταστήματα μέχρι αλυσίδες με πλήθος υποκαταστημάτων.  Η επιτυχία του βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες: Απλό σχεδιασμό για την άμεση εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη σε χρόνο μηδέν – Παρακολούθηση όλων των εργασιών μέσα από μία Ενιαία εφαρμογή με ταυτόχρονη εμπορική & λογιστική διαχείριση.

άμεσα διαθέσιμο

Περιγραφή

Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Dry Clean ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Καθαρισμού & Φύλαξης Ρούχων/Ταπήτων που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • User friendly οθόνη Reception ώστε η κάθε εργασία να εκτελείται με ένα κλικ – Παράδοση/Παραλαβή Ρούχων – Αυτόματη έκδοση απόδειξης παραλαβής – Διαχείριση Αλυσίδας
  • Καταχώρηση όλων των υπηρεσιών με το πάτημα ενός κουμπιού (Καθαρισμός – Σιδέρωμα – Επιδιόρθωση) – Σωστή εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη
  • Εκτύπωση ετικετών barcode και στο δικό σας εκτυπωτή –  Μαζική διαχείριση ρούχων βάσει του barcode
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι – Ειδικές τιμές/Συμβόλαια ανά πελάτη εφόσον συνεργάζεστε με Ξενοδοχεία, Νοσοκομεία κτλ  – Μαζική παραλαβή/παράδοση – Εκκρεμείς παραδόσεις – Προγραμματισμός Διανομής /Delivery
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες – Συναλλασσόμενοι – Εξωτερικοί Συνεργάτες – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς.


Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Μόνο συνδεδεμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν μπορούν να αφήσουν μία αξιολόγηση.

Μετάβαση στο περιεχόμενο