Υπεύθυνο & επιτόπιο service σε κάθε βλάβη κινητού ή tablet.

Μην περιμένετε να το στείλουν στο service , ελάτε στο service απευθείας.

1

Περιγραφή προβλήματος από πελάτη 

π.χ.  πτώση , βρεγμένο , λογισμικό , επαφές , internet, δεν με ακούν κτλ.

2

Διάγνωση και επιβεβαίωση από τεχνικό

Έλεγχος συσκευής από το τεχνικό τμήμα. Έλεγχος διαθεσιμότητας ανταλλακτικών(εάν χρειάζεται) & ενημέρωση πελάτη για το κόστος επισκευής.

3

Επισκευή

Η επισκευή γίνετε συνήθως αυθημερόν. Εάν χρειάζεται ανταλλακτικό που δεν υπάρχει σε στοκ , οι ήμερες αποστολής ανταλλακτικού από προμηθευτή συνήθως είναι την επομένη εργάσιμη.

Ερώτηση επισκευής

Στοιχεία Επικοινωνίας